In 2019 zijn zes locaties bezocht. Elke locatie heeft zijn eigen punten waar men trots op is en wat verbeterd kan worden.
Sterke punten genoemd door cliënten of verwanten:
- Goede communicatie met verwanten
- Bij de twee nieuwbouwlocaties is men trots op de eigen kamer en sanitair.
- Er is aandacht voor deelname aan activiteiten en het stimuleren hiervan. Cliënten hebben de keus om aan verschillende activiteiten mee te doen.
Sterke punten genoemd door medewerkers:
- Medewerkers zijn trots op hun professionele en/of stabiele team.
- Goede werksfeer
Verbeterpunten genoemd door de cliënt en of verwant:
- Op meerdere locaties komen facilitaire verbeterpunten naar voren. Zoals het onderhoud van het gebouw.
- Verbetering van de dienstverlening van de medische dienst. Ofwel inzet van paramedici, verwijsbrieven
Verbeterpunten genoemd door de medewerkers:
- Methodisch werken kan beter. ‘Waar werken we naar toe?’
- Inzet van vrijwilligers